czwartek, 30 kwietnia 2015

Nowe wpisy na blox.pl

NOWE WPISY Z BLOGÓW

Blog: http://seoswiezak.blox.pl/html     |     autor: theredel     |     czwartek, 30 kwiecień 2015, godz. 17:17

Taka mnie spotkała ciekawostka, którą można w przyszłości wykorzystać do indeksowania różnej maści wszystkiego.

Od początku.

Jakiś czas robię już projekt ostatecznej rozprawy z konkurencją mojej głównej strony. Na pewno kiedyś o tym napiszę, może już wkrótce.

Jednym z elementów tej walki ze złem jest linkowanie z blogasków web 2.0, czyli wszelkie bloggery, WP itp. No i powstało sobie pewnego dnia parę blogasków na blogspocie i tyle samo na WP com. Najpierw chciałem je zapełnić treścią, więc nie linkowałem od razu po postawieniu bloga, poczekałem aż będą mieć ze dwa wpisy na każdym.

Od postawienia minęły 3 lub 4 dni (nie pamiętam dokładnie), pomyślałem, że pododaję do jakiegoś website submittera, niech blogaski chociaż łykną trochę link soku (najgorszego sortu, ale nie o jakość tu chodzi, tylko o indeksację). z głupot stwierdziłem, że najpierw przepatrzę wszystkie blogaski komendą "site". Najpierw blogspot, co do którego miałem nadzieję, że sam wskoczy do indeksu, w końcu należy do Google, więc pewnie jakaś tam ich tajna magia indeksacyjna się czyni. Otóż nie. Jedynie 10% z tych blogasków jest w indeksie i resztę trzeba było posypać syf-linkami. I coś mi się kojarzy, że do tych 10% blogów dałem linki w google docs z widocznością publiczną, a swego czasu nawet dwa blasty na Gdocsy puściłem w ramach niezbyt przemyślanego testu. Reszta linków do blogspotów już w plikach offline, więc blogi też "off".

A WP?

A to ciekawostka. Nie było żadnego linka (tu mam 100% pewność). A w indeksie? 100% nowych stron.

Wnioski?

Jak będę chciał zaindeksować jakieś linki, to sobie postawię spamka na WP, coby w moich dopieszczonych blogaskach nie brudzić. I tak wszystko się zaindeksuje.

Amen.


Aby nie otrzymywać newsletterów z blox.pl wejdź na stronę i wyrejestruj się.