sobota, 25 kwietnia 2015

Nowe wpisy na blox.pl

NOWE WPISY Z BLOGÓW

Blog: http://seoswiezak.blox.pl/html     |     autor: theredel     |     sobota, 25 kwiecień 2015, godz. 17:00

Przyznam się szczerze, że już robiłem różne myki, typu mini blaściki na pozycjonowane stronki (takie mniej ważne). Tak z 1000 linków jednorazowo.

Pomysł na linkowanie blastami - skąd?

Pisałem kiedyś, że np. w katalogu Gooru przybyło mi w ciągu jednego apdejtu GWT 400 linków na JEDNĄ STRONĘ, a za dwa tygodnie apdejt pokazał jeszcze 1800 linków (czyli przyrost ponad 100/dzień). Efekt? Żaden, dosłownie nic się nie stało. Stronka trochę podskoczyła do góry, ale żadnych sandboksów nie było, żadnego zgnojenia w serpach, potem stronka sobie szła w górę, ale nie wiadomo, czy to przez Gooru, czy coś innego. Stąd wnioski są dwa:

  1. Dzienny limit przyrostu linków na jedną stronę to mit, albo ten limit jest bardzo wysoko (dla mnie ponad 100 linków na dzień na jedną stronę, to dużo)
  2. SWL rotacyjny znowu nie jest taki niebezpieczny (to w Gooru to była zwykła rotacja).

Po tym mini - blaście z Gooru wpadłem na pomysł, żeby puszczać mniejsze blaściki na stronkę taką, czy inną. Poszedł jeden blaścik, poszedł drugi, trzeci, ale generalnie blaściki szły na różne strony i te strony były też linkowane w inny sposób.

Test - pozycjonowanie samymi blastami.

Jako, że kasa mi ostatnio nie dopisuje, postanowiłem w jedną nową stronkę na fejsie pouderzać blastami na frazy, na które mam już w top 10 3-6 swoich stronek (zgodnie z moim pomysłem, żeby zająć CAŁE TOP 10). Po prostu kolejna stronka, żeby wykurzyć z serpów na moje frazy konkurencję.

Linki - blasty - jaka stronka?

  • Strona na facebooku
  • W chwili obecnej ma sajtu ponad 100, zaindeksowane 2 (była trochę linkowana, ale wiadomo jak się fejs indeksuje)
  • Na interesujące mnie frazy nie występuje w top 100 (dalej nie sprawdzałem)
  • Na chwilę obecną rzuciłem już blast 1500 komentów DF i 1500 komentów high PR + 300 edu gov - taki tam śmietniczek z FIVERRa (dostałem raport na 8k pozycji, więc trudno powiedzieć, ile na prawdę poszło linków)
  • Po pierwszym blaście Ahrefs pokazuje 1200 linków z 1000 domen, majestic nie pokazuje nic.

Co w teście?

  • Blast scrapebox 1500 DF, 1500 high PR i 300 edu gov (już poszedł)
  • Blast xrumer (jeszcze nie wiem jak duży, ale na pewno pójdzie w tym tygodniu)
  • Blast WIKI - za dwa tygodnie
  • Blast K2 Joomla - za 3 tygodnie
  • na zakończenie testu grzmotnę ładnie SENUKE

Jak widać różne softy, różne skrypty, żeby różnorodność linków była :P Jak się uda, to koszt całego testu zamknie się w 30 dolarach, jeśli stronka pojawi się chociaż w top 10 na jedną z fraz będę musiał się zastanowić nad tematem linkowania pozostałych serwisów, za które płacę krocie, lub zarzynam się przy linkowaniu samodzielnym.

Cel testu: sprawdzić, czy można walić w stronkę tylko i wyłącznie blastami.

Tymczasem.


Aby nie otrzymywać newsletterów z blox.pl wejdź na stronę i wyrejestruj się.