niedziela, 24 maja 2015

Nowe wpisy na blox.pl

NOWE WPISY Z BLOGÓW

Blog: http://seoswiezak.blox.pl/html     |     autor: theredel     |     poniedziałek, 25 maj 2015, godz. 06:55

Historia strony

Postawiłem sobie taką tam stronkę na domenie .co.pl - w domenie nazwa oferowanej usługi.

Wrzuciłem 5 podstron + główna, niewiele treści (w sensie tekstu), nieco zdjęć, raczej niespecjalnie dobrze otagowanych. I tak sobie stronka wisiała niemalże rok, trochę linków jej się dostało, ale tak poza tym to nic z nią nie było robione.

Jakieś 2 miesiące temu dodałem ją tylko do panelu monitorującego pozycje na dane frazy, łącznie kilkadziesiąt fraz (bo akurat tyle miałem wolnych w wykupionym pakiecie).

Ubiegły weekend

Pomyślałem, że może dodam trochę treści na tę stronę. Przy okazji stwierdziłem, że skoro już to robię, to może od razu dodam treść zoptymalizowaną pod monitorowane frazy. Tak też się stało, ilość tekstu na stronie wzrosła kilkukrotnie, dodatkowo na niektórych podstronach pojawił się film (zauważyłem, że G bardzo lubi, kiedy w treści jest wideo i dużo łatwiej rankować strony z jakimś klipem - może to jest jeden z ichnich wyznaczników "treści wysokiej jakości"?), obrazki zostały poopisywane i otagowane jak należy.

Co się stało?

Otóż, na większość fraz wcześniej strona w ogóle nie była w top100. Poniżej widok z przedwczoraj, dodam, że właściwie codziennie w panelu monitorowania pozycji mam jakieś skoki o kilkadziesiąt pozycji w górę na którejś z fraz, w tym na te frazy, na które strona wcześniej w ogóle nie rankowała.

Optymalizacja treści na stronie - efekty

Zatem metody czarnego kapelusza swoją drogą, ale na dzień dzisiejszy optymalizacja daje efekty najlepsze i najmniejszym nakładem kosztów.


Aby nie otrzymywać newsletterów z blox.pl wejdź na stronę i wyrejestruj się.