czwartek, 25 grudnia 2014

Nowe wpisy na blox.pl

NOWE WPISY Z BLOGÓW

Blog: http://seoswiezak.blox.pl/html     |     autor: theredel     |     czwartek, 25 grudzień 2014, godz. 15:51

Zastrzeżenie: moje porady odnoszą się do pozycjonowania stronki małej, pod lokalne frazy i nie wszystko da się odnieść do serwisu o zasięgu ogólnopolskim.

No to jedziemy:

  • Może jeszcze nie w 2015, ale pomału trzeba myśleć, że Google może się skończyć. Zatem może nie olewanie Google, bona to jest zdecydowanie za wcześnie, ale można już lekko zmniejszyć nacisk na G, na rzecz innych rodzajów promocji (póki co spokojnie można się zastanowić nad fejsem, może w przyszłości będą jeszcze jakieś inne sposoby trafienia do usera)
  • Nofollow - rozpowszechnienie portali doklejających NF jest tak duże, że nawet, gdyby nie było dowodów na dewaluację tego atrybutu, to i tak bym nie wierzył, że jest on jeszcze brany pod uwagę. Dodatkowo, w narzędziach dla webmasterów często pokazują mi się zliczone linki ze stron, które na zapytanie site dają kilka wyników (a zliczone mam np. linki z 50 podstron)
  • SWL - jednak moje testy z SWL nie przyniosły oczekiwanych rezultatów. Rotacyjny nic nie pozycjonował, a i indeksowanie nie szło szczególnie dobrze, a w stałym, jak zobaczyłem gdzie trafiają linki, to za głowę się złapałem. No i obecnie strach przed SWLami jest tak duży, że przy ustawieniu odpowiednio dużej liczby linków może okazać się, że w systemie nie ma tylu stron, żeby te linki opublikować (co także mnie spotkało)
  • Anchory - póki co jeszcze działają, ale mam stronki, które są odpowiednio zoptymalizowane pod pożądane frazy, przychodzą do nich tylko i wyłącznie linki w postaci url (bez frazy), bądź z frazami ogólnymi (tutaj, zobacz), a stronka i tak jest w topie.

To tyle z rzeczy, które można olać lub przynajmniej zacząć olewać w 2015.


Aby nie otrzymywać newsletterów z blox.pl wejdź na stronę i wyrejestruj się.