niedziela, 14 grudnia 2014

Nowe wpisy na blox.pl

NOWE WPISY Z BLOGÓW

Blog: http://seoswiezak.blox.pl/html     |     autor: theredel     |     niedziela, 14 grudzień 2014, godz. 08:48

Przyznam, że krew mnie zalewała, bo utworzyłem mini zaplecze na FB, G+ i Twitterze.

Ale linków z tych miejsc w Google Webmaster Tools ni chu chu.

Indeksowanie

Wziąłem się więc ostro za indeksowanie tych linków.

O ile jeszcze linki z domeny Google.com jakoś tam się indeksują (mniej, niż 1/3), o tyle facebook i twitter to ciężkie zagadki dla mnie.

  • pingowałem
  • linkowałem z zaplecza, youtube itp.
  • bookmarkowałem
  • dodawałem do SWL

Owszem, wpisy się indeksowały (nie wszystkie), co wykazała komenda site. Ale linków w GWT niet.

Linki z FB - dzisiaj dwa pierwsze w GWT

Dzisiaj pojawiły się dwa linki w GWT z facebooka. Myślę: super, coś ruszyło i działania odniosły jakiś tam sukces. Ale nic z tego. Zaindeksowały się linki nie z moich stron na FB (wszystkie grubo ponad 100 - 1000 fanów, większość z Polski, wpisy komentowane, lajkowane itp), a ze stronki znajomka. Fanpejdź, który ma 30 fanów, minimum lajków i komentarzy, na pewno nie jest linkowany...

I jak tu się nie wk**wić?...


Aby nie otrzymywać newsletterów z blox.pl wejdź na stronę i wyrejestruj się.