poniedziałek, 23 marca 2015

Nowe wpisy na blox.pl

NOWE WPISY Z BLOGÓW

Blog: http://seoswiezak.blox.pl/html     |     autor: theredel     |     poniedziałek, 23 marzec 2015, godz. 16:57

Zaglądam do spamu w poczcie i co widzę?

Takie info:

Każdy sklep internetowy ma obowiązek umieszczenia na swojej stronie regulaminu, a od 25.12.2014 także odpowiednich informacji na stronie WWW.

Ze względu na arbitralne przygotowywanie treści regulaminów przez przedsiębiorców prawo przewiduję kontrolę regulaminów w przypadku zawierania umów na podstawie ich treści,

ale wyłącznie w obrocie pomiędzy przedsiębiorcami a konsumentami (B2C).

 

A dalej w treści już ostrzej:

Chamska próba wyłudzenia pieniędzy

 

No to mam przejebane...

Mam zły regulamin sklepu, a to jest niedozwolone i muszą mnie podpierdolić do sądu (rzeczywiście, mega ciężkie przestępstwo), no chyba, że kupię regulamin od nich.

Za to wysyłanie przez nich spamu jest ok.

 

Nie wiem, co za debil wpadł na pomysł podkręcania sprzedaży, przez grożenie podmiotom gospodarczym postępowaniem karnym, ale jeśli to przeczyta, to niech wie, że grożenie innej osobie (fizycznej i prawnej) postępowaniem karnym samo w sobie jest czynem niedozwolonym. Skoro więc ta śmieszna firma VERUM znalazła u mnie lipny regulamin sklepu, to niech zapierdala do sądu / prokuratury, zamiast mnie straszyć, przy okazji dopuszczając się próby wyłudzenia.

 

Aha i na koniec: fajnie, że mam niewłaściwy regulamin sklepu, tyle tylko, że ja nie prowadzę ani jednego sklepu internetowego. Widać tak rozwinięte mózgi już nie pracują w tej firmie, żeby to skminić.




Aby nie otrzymywać newsletterów z blox.pl wejdź na stronę i wyrejestruj się.